Subject: FW: Nõuded veetorustikuprojekti koostamiseks riigitee nr 2 km 187,96-188,06 teemaal ja kaitsevööndis
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 2 Oct 2024 10:03:59 +0300

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Ahti Särg <[email-masked]>
Sent: Wednesday, October 2, 2024 10:03 AM
To: Anni Luht <[email-masked]>
Cc: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: Re: Nõuded veetorustikuprojekti koostamiseks riigitee nr 2 km 
187,96-188,06 teemaal ja kaitsevööndis

Tere

Kuna Transpordiametiga esimene kokkupuude koostööna ja projekt nn "esimene 
pääsuke", siis saadan eelvaate tööst s.o joonised ja seletuskiri. Püüdsin 
anda parima kuid jään ootama tagasisidet mida saab paremini teha ja mis ei 
kõlba kuhugi. Riigitee alt läbiminekul lähtusin Altren Projekt töös nii 
asukoha valikul kui ka sügavustest. Joonistest olulisemad siis sai tehtud 
VVK-3_Ristumine_riigiteega ja VVK-11_Isiklik_kasutusõigus ja lõpus joonis 
TEEDE EELPROJEKTIGA mis jäi lõpetamata (jäin kõhklema vajaduses kuid näitab 
Altren Projekti ja Teedeprojekti tööd ja enda projekteeritud torusid). 
Arvan, et Tartu Veevärgil torude väljaehitamise soov kiirem kui võimalik 
riigitee valmimine. Palun kaasabi ja tänud juba ette,

Lugupidamisega

Ahti Särg
Oü Lihtsad Linnamehed
Uus 32-3, Tartu, 50603
Tel. +3725171980
Fax. 1481910414
www.linnamehed.ee <http://www.linnamehed.ee>

23.08.2024 18:48 [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
kirjutas:

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Nõuded veetorustikuprojekti koostamiseks riigitee nr 2 km 
187,96-188,06 teemaal ja kaitsevööndis

Registreerimise kuupäev: 23.08.2024

Registreerimise number: 7.1-2/24/14422-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.